MEJA BANTUAN

1BestariNet










Untuk makluman, pihak sekolah hendaklah melaporkan semua aduan berkaitan permasalahan 1BestariNet ke meja bantuan 1BestariNet untuk tujuan tindakan dan rekod pihak yang bertanggungjawab. Laporan boleh dibuat melalui beberapa cara iaitu:

1. Telefon kepada meja bantuan 1BestariNet di talian 018-799 8787

2. Emel aduan ke moesupport@ytlcomms.my

3. Mengisi maklumat aduan di portal https://1bnselfcare.yes.my

Id dan kata laluan boleh didapati pada emel terdahulu yang telah dihantar ke emel 1BestariNet sekolah


Jika pihak sekolah tidak dapat menghubungi salah satu cara di atas, aduan boleh dihantar secara terus melalui emel ke pmo.operasi@1bestarinet.yes.my atau menghubungi pegawai PMO untuk bantuan.

Connectivity dan Content Filtering:
> Nombor Telefon : 018-7997917 / 018-7997901 / 018-7997905 / 018-7997904
> SMS : 019-2896605 / 019-2239302 / 019-2239261 / 019-2239245

VLE
> Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997900
> SMS : 010-4016605 / 010-4006605

Dongle
> Nombor Telefon : 018-7997914 / 018-7997902
> SMS : 010-4016605 / 019-2426605

1BRIS
> Nombor Telefon : 018-7997915 / 018-7997906
> SMS : 019-3596605 / 019-2836605

______________________________________________________________________________________________________________________

Kampus Astro : 1-300-82-0001






______________________________________________________________________________________________________________________

EduWeb TV : 1-300-88-9325   |   1-800-88-4774







______________________________________________________________________________________________________________________

TM School Broadband : 1 800 22 7722